Bez dobrej promocji trudno coś sprzedać, nie da się przedstawić konkretnego produktu. Tak to wygląda w każdej sferze, czy będzie to gastronomia czy branża kosmetyczna. Producenci odmiennych produktów prześcigają się w formułowaniu innowacyjnych form promocyjnych, tak jakby stare nie funkcjonowały, a prawdą jest, że tylko właściwe zbilansowanie rozmaitych rozwiązań daje pożądany efekt.
Tak już się dość mocno utarło, że mnóstwo osób korzysta z informacji online, tam poszukują produktu, tam zderzają się z promocją i nową ofertą. Równocześnie, naprawdę pokaźna liczba przedsiębiorstw umieszcza swoje środki właśnie w sieci, tak jakby tylko tam byli potencjalni nabywcy. Przez takie działanie ignorują pozostałych klientów, który czerpią z tradycyjnych form reklamowych. Mogą to być osoby starsze, ale nie tylko. Po prostu jest pewna grupa ludzi, która lubi czerpać z przetestowanych wzorców, gdyż są one dla nich wygodniejsze czy bardziej czytelne. Tak jest na pewno, jeśli chodzi o gazetki promocyjne.
Z roku na roku wcale nie zmniejsza się liczba używania tego materiału reklamowego, wręcz przeciwnie z gazetek promocyjnych z zapałem korzystają różni ludzie. W taki sposób nie ma sensu nie korzystać z tak pewnego źródła promocyjnego. Niektóre przedsiębiorstwa chyba zapomniały o tym, ponieważ całkowicie zbędnie wszystkie siły zgromadziły w sieci, tak jakby świat offline już nie istniał.
Ci co zostali przy tego typu przekazach reklamowych dostrzegli, że ludzie stale je czytają, czekają na nie, a jak przychodzą do sklepu to mogą powołać się na oferty z gazetek. Jednocześnie wiele firm zrobiła najbanalniejsze rozwiązanie, a mianowicie zostawiła standardowe gazetki, a dla bardziej internetowych zapewniono gazetki w wersji online.
To zdecydowanie najlepszy pomysł, że przyciągną klientów tradycjonalistycznych, jak i tych, którzy codziennie korzystają z nowych technologii. Tego typu działanie przynosi efekty obu stronom – klientom, jak i firmom. Z jednej strony więc mamy całkowitą wygodę dla potencjalnych klientów, każdy klient tajemniczy klient może wymyślić, w jaki sposób woli korzystać z gazetek promocyjnych. Z drugiej strony mamy szczęśliwych właścicieli firm, bo tym funkcjonowaniem trafiają oni do większego grona klientów.