Metody na skuteczną reklamę.

Kolorowe światła LED

Autor: Yasna Communications
Źródło: Yasna Communications
Marketing jest najlepszym przyjacielem właścicieli firm, wspomagającym prowadzenie biznesu i pomagającym w przyciąganiu nowych klientów.
Metody marketingu są przeróżne, zaczynając na bezpośredniej metodzie zachęcania potencjalnych klientów do naszych produktów, np poprzez szyldy na ulicy albo rozdawanie broszur reklamowych, a na marketingu w {internecie i na witrynach internetowych kończąc.

Co jednak ma zrobić nowy właściciel firmy, jaki nie ma doświadczenia w marketingu i sprzedaży własnego produktu? Ten ciężki, lecz istotny dla przedsiębiorców temat będzie poruszony w {tym artykule.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Rozwój technologiczny wprowadza w życiu ludzi znaczne zmiany.

Nie tak dawno, bo 10 lat temu nikt nie wyobrażał sobie, że sporo z nas będzie miała dostęp do internetu na ekranie swojego telefonu. Ludzie niezwykle prędko przywiązują się do nowości, a o przestarzałej technologii w jednym momencie zapominają. Zbliżoną sytuację marketingowcy i specjaliści od reklamy zaobserwowali w świecie marketingu. Najnowsze formy reklamy są bardzo szybko wchłaniane przez ludzi, a dodatkowo zwracają sporą uwagę, będąc zupełną nowością na rynku. Jedną z takich nowoczesnych form marketingu jest reklama (konstrukcje reklamowe wielkoformatowe) LED, która na odpowiednio oprogramowanym sprzęcie będzie prezentować nasza reklamę tekstową lub graficzną.

Miasto, ekran LED

Autor: Medas-Media
Źródło: Medas-Media

Plus i wady takiej reklamy.
Największą zaletą tego typu metody marketingu jest to, że jest zupełną nowością w Polsce. Pobudza ona zmysły wśród oglądających ją ludzi, co równocześnie zwiększa przełożenie tego typu {reklamy na wzrost przychodów. Takie wyświetlacze reklamowe będą także pełnić formę rozpoznawczą dla naszej firmy – wyświetlany specjalnie wybrany kształt albo sam telebim zrobiony na kształt naszego logo firmowego jest perfekcyjnym znakiem rozpoznawczym. Tego typu technikę wykorzystują przykładowo {farmaceuci, wywieszając świecące krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są jedynym przykładem tego typu formy reklamy. Z zamiłowaniem stosują ją również pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest tym bardziej widoczna. A minusy?

Jedyną wadą według mnie będzie tylko cena, ale każdy przedsiębiorca musi obliczyć koszta takiej inwestycji w marketing samodzielnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*