Metody marketingu są przeróżne, zaczynając na bezpośredniej metodzie zachęcania potencjalnych klientów do naszych produktów, np poprzez szyldy na ulicy albo rozdawanie broszur reklamowych, a na marketingu w {internecie i na witrynach internetowych kończąc.
Co jednak ma zrobić nowy właściciel firmy, jaki nie ma doświadczenia w marketingu i sprzedaży własnego produktu? Ten ciężki, lecz istotny dla przedsiębiorców temat będzie poruszony w {tym artykule.
Rozwój technologiczny wprowadza w życiu ludzi znaczne zmiany.
Plus i wady takiej reklamy.
Największą zaletą tego typu metody marketingu jest to, że jest zupełną nowością w Polsce. Pobudza ona zmysły wśród oglądających ją ludzi, co równocześnie zwiększa przełożenie tego typu {reklamy na wzrost przychodów. Takie wyświetlacze reklamowe będą także pełnić formę rozpoznawczą dla naszej firmy – wyświetlany specjalnie wybrany kształt albo sam telebim zrobiony na kształt naszego logo firmowego jest perfekcyjnym znakiem rozpoznawczym. Tego typu technikę wykorzystują przykładowo {farmaceuci, wywieszając świecące krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są jedynym przykładem tego typu formy reklamy. Z zamiłowaniem stosują ją również pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest tym bardziej widoczna. A minusy?
Jedyną wadą według mnie będzie tylko cena, ale każdy przedsiębiorca musi obliczyć koszta takiej inwestycji w marketing samodzielnie.