Wyroby impulsowe to jedna z wielu postaci marketingu wykorzystywana przez sieci handlowe. Gazetki reklamowe cieszą się wśród nich wielką sławą, a to nic innego jak druk informacyjny, stworzony do szybkiego rozprzestrzeniania, najczęściej w formie cienkiej książki z ogromną liczbą dużych obrazków. Informuje konkretną osobę o wydarzeniach, które w bliskim czasie odbędą się w danym hipermarkecie np. urodziny sklepu, czy też po prostu promocja na dany wyrób (oferta dla Warszawy: ).
Są one bezpłatne, rozpowszechniane przez celowo wynajęte do tego osoby, które rozdają je na ulicy, dostarczają je do skrzynek pocztowych bądź wykładają w punktach publicznych. Pewne sklepy publikują je również na stronach internetowych np. wpisując w wyszukiwarkę intermarche gazetka promocyjna, jesteśmy w stanie zobaczyć najnowszą ofertę promocyjną omawianego sklepu (sprawdź tu promo-food.pl/). Oprócz tego zapoznać się z przyszłymi wydarzeniami czy też porami otwarcia danego sklepu. Taki sposób reklamy jest kapitalny i bardzo znany, bo w szczególności dociera do osób które np. nie posiadają dostępu do Internetu lub do takich, które mieszkają na obrzeżach miasta i wyprawa do większego hipermarketu planowana jest starannie i z wyprzedzeniem.
Nadal zajmuje Cię ten temat? Wejdź w poniższy link i tam znajduje się autorska strona internetowa, gdzie znajdziesz ekstra wiadomości.