Reklama zewnętrzna – jak dobrze ją robić, by nie zaprzepaścić zainwestowanych środków?

Jak zabrać się za stworzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak aby otrzymać jak najkorzystniejszy rezultat?

Reklama wielkoformatowa

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy stale rosnącej roli marketingu sieciowego, stale pozostaje istotnym składnikiem w przeprowadzanych kampaniach, z uwagi na jej duży zasięg i masowy charakter. Ta forma zapewnia wielokrotny i niełatwy do uniknięcia dla odbiorcy kontakt z informacją.

Naturalnie w zasadzie możemy całość przeprowadzić sami – zlecić stworzenie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozklejać je na mieście (jedynie w miejscach do tego przeznaczonych), które najpewniej i tak zostaną szybko zerwane albo przykryte innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok. Stanowczo odradzamy ten pomysł. Z pewnością nie będzie wystarczającego wyniku, a jakieś kwoty przecież w to włożymy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która będzie dbać o wszystkie etapy i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na jakich nasz przekaz będzie bardziej zauważalny?

Na co zwrócić uwagę, co może nam zaproponować agencja reklamowa? – reklamowa Foliograf Kiedy decydujemy się na oddanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który dobrze opracuje projekt, dobra cena wydruku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, zadbanie, żeby plakaty były dostosowane do wymiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności konieczne do utrzymania odpowiedniej ekspozycji naszych plakatów. Trzeba także korzystać z orientacji doświadczonych pracowników agencji, gdy chodzi o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama. Bardzo istotną sprawą jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Należy przed nawiązaniem współpracy sprawdzić, w jakich punktach ustawione są nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, którą niewielu ludzi zobaczy?

Obok samej lokalizacji agencja reklamowa (sprawdź: reklama nowy sącz) powinna nam udostępnić informacje o sąsiedztwie nośnika, rodzaju, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w danym rejonie. Te wszystkie komponenty mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio liczny odbiór naszej reklamy. Trzeba także upewnić się, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez dużą część doby – .

Mamy nadzieję, iż dzięki tym paru radom prościej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*